Radiocommercial

drsignin

Volg ons op:

Volg ons via Twitter

linkedIn

Voordelen Afdrukken E-mailadres
Voordelen gebruik van DigiRecord
  • Samen delen: één digitaal dossier dat door zowel de relatie als de klant kan worden gebruikt;
    Het betreft de dossierstukken met een permanent karakter die noodzakelijk zijn om de werkzaamheden naar behoren te kunnen vervullen.
  • Altijd en overal direct beschikbaar voor alle bevoegden via een beveiligde verbinding;
    Dossierstukken kunnen door alle daartoe geautoriseerde personen 24 uur per dag op 7 dagen per week, waar en wanneer men wil, benaderd worden. Zowel uw organisatie als uw klanten hebben vanaf iedere gewenste locatie toegang tot uitsluitend zijn eigen dossiers.
  • Geen fysiek dossier dat steeds verplaatst wordt en slechts door één persoon wordt gebruikt;
    Omdat de gegevens gecentraliseerd zijn opgeslagen, behoeven de documenten niet meer fysiek verplaatst te worden en zijn ordners en kast- en archiefruimten overbodig geworden.
  • Grote kostenbesparingen op ordners, papier,kopieermachines, ruimte en vernietiging van stukken;
  • Geen fysieke jarenlange archivering noodzakelijk;
    Indien gewenst, kunnen de dossierstukken tientallen jaren centraal worden opgeslagen
  • Meer zekerheid, altijd actueel en compleet.Er kunnen geen stukken meer verloren gaan;
    Er is veel meer zekerheid dat de noodzakelijke documenten altijd voor iedere belanghebbende direct ter beschikking staan. Het is veilig en compleet. Tevens weten u en uw relaties precies welke dossiers en documenten er aanwezig zijn. Het kan niet meer voorkomen dat er onzekerheden bestaan over de inhoud van het dossier, of dat bijvoorbeeld de accountant beschikt over een oude, niet meer geldige kopie.
  • Eenvoudige bediening en invoering van documenten;
    Direct te gebruiken
  • Eenvoudige communicatie;
    Zowel u als uw relaties beschikken altijd over dezelfde actuele informatie, die voor beiden gelijk is en direct inzichtelijk is.
  • Eenvoudige overdracht van stukken;
    Wanneer bijvoorbeeld een accountant de activiteiten staakt, kan worden overeengekomen dat de stukken nog vele jaren digitaal worden opgeslagen en beheerd
  • Goede verantwoording mogelijk aan toezichthouders, alles conform de eisen van beroepsorganisaties;
    Beroepsorganisaties kunnen bij reviews eenvoudig inzage krijgen in de volledigheid van de dossiers. De standaardindeling is conform de eisen die beroepsorganisaties stellen, waarmee tevens wordt voldaan aan de kwaliteitseisen.
  • Eenvoudige uitbreiding;
    De indeling kan eenvoudig worden uitgebreid. Zo kunnen meerdere dossiersjablonen worden gebruikt voor verschillende groepen van klanten. Ook kan men besluiten een 2e dossier (bijvoorbeeld het fiscale dossier) aan te leggen, waar dan weer andere geautoriseerde personen bij betrokken zijn.
 

Pro Management Software

T: 010 - 451 76 76
E: info@promanagement.nl

2014-PM-Software160x

Microsoft Gold Partner

 

kubus nba
LogoRB website SRA